MTB Nežichov

Hledej u nás

Bleskovky

23. 3 . 2010
Na webu kokosáků fotky a report ze čtvrtého dne.
18. 9 . 2009
V neděli 20.9 schůze ohledně jarního kempu na Mallorce (2010). Koná se u Vašíka v putálu od 19 hod.

Další akce

Hlavní strana
František na Králi Šumavy

Král Šumavy 2010 aneb jak jsem si ho konečně užil

Tak se rok zase sešel s rokem a je tu poslední májový víkend a to znamená, že v pátek naložíme své dvoukolé miláčky a vyrazíme směr jih. Klatovy jsou již posedmnácté dějištěm cyklomaratonu horských kol „Král Šumavy“. Jedná se asi o ten nejtradičnější a nejmasovější závod tohoto typu u nás.
Nasedám k Martinovi do dodávky, nálada naší čtyřčlenné posádky je opatrně optimistická a ani několik přívalových dešťů během cesty nás ... více

I Napsal: Fanda I 31.5 2010 I Race I Přečteno: 1474x

Nová doba !

Nemyslím samozřejmě zemětřesení na naší politické scéně :-) Vypadá to, že se na našich klubových stránkách začne konečně něco dít! Jelikož já vše nestíhám, tak to tu vypadalo docela bídně. Závodů se jezdí sice hafo, ale napsat k nim nějaký report, to se nikomu nechtělo. Až teď se k tomu dokopal Fery. Sláva ! Já jen doufám, že to není první a poslední článek a že se chytnou za ryp.. i ostatní, a něco dodaj. Takže vracím pod články "autora" a ... více

I Napsal: Ruda I 31.5 2010 I Kdeco I Přečteno: 1332x

Mallorca 2010/3

Majkl pověsil na web kokosáků první fotky a reporty z prvních čtyřech dní. Kdo má zájem tak tady jsou FOTOGALERIE. A tady REPORTY.

I Napsal: I 21.3 2010 I Bez kategorie I Přečteno: 0x

Mallorca 2010/2

Tak tady je pár řádků k uplynulým čtyřem dnům. Nakonec jsme se dostali na kolo i v den příletu. Sice jen okolo 60 km, ale na rozpinkání tak akorát. Druhý den jsme vyrazili do Porto Petro. Přes Llucmajor a Campos cca 150km. Počasí vynikající. Třetí den vyrážíme směr Manacor přes Portocristo do Arty a přes Algaidu zpět. Okruh cca 160 km. počasí o5 super. No a včera první větší kopec Sant Salvador (trasa Arenal - Llucmajor - Ses Salines - Santany - S Horta - SANT ... více

I Napsal: I 21.3 2010 I Kdeco I Přečteno: 1356x

Mallorca 2010/1

Původně se tu měli objevovat reporty a články z našeho soustředění, popřípadě odkazy na majklův deník. Ale bohužel dočasná nefunkčnost internetového připojení naše plány zhatila. Avšak nezoufejte. Majkl vše zpracovává a články i fotky budou, i když s mírným zpožděním. Možná dokonce že se zadaří už dnes :-)

I Napsal: I 21.3 2010 I Kdeco I Přečteno: 0x

Mallorca 2010

Tak je před námi o5 soustředění na Mallorce. Letos nás za teplem vyráží historicky nejméně. Pouhých sedm kusů. Jelikož s námi jede i Jistič od Kokosáků, je velmi pravděpodobné, že se budou konat reportáže z každého tréninkového dne. Stejně jako loni tady najdete odkazy. Popřípadě tu taky něco napíšu :-) Odjíždíme ve středu 17. 3. Odlétáme výjimečně z Norimberku. Let nám bohužel posunuli z půl šesté na jedenáct dvacet. To znamená, že se ve ... více